Sammanfattning.

Sen sista blogginlägget, så kännsa det som att jag jobbat, jobbat, jobbat & sovit lite emellan.

Idag lämnade jag Molly på Kyrkis & sen åkte jag till Siw & fikade.
Jag kunde inte stanna så länge, utan åkte hem & hämtade min prylar & åkte sedan till jobbet. När jag mellanlandade hemma, så sov Caroline fortfarande, men Sara var vaken, så jag kunde vinka lite genom fönstret till henne.

Jag har haft två viktiga möten idag. Bägge med lyckad utgång.
Mellan mötena, så lunchade jag med mitt hjärta Jenny! Jag är glad att hon iallafall jobba nära mig, så att vi kan ses ibland!
Jag fastnade som vanligt på jobbet. Caroline hämtade Molly.

Klas & Willy har åkt från oss den här helgen. Klas ska upp & vandra. Jag saknade honom redan när han hade åkt till jobbet i morse. Det känns så himla tomt. Även fast jag har ungar hemma, så är jag liksom van att ha honom vid min sida.

En liten ljusglimt är att Simon kommer på söndag. Det känns bra.

Nu har jag kollat på film med Caroline, Rebecka & Sara. Det var majs.
 

Jag tror att det är dags att lägga huvudet på kudden snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0