lördag - söndag

Lördag:
Vi åkte på knatte ridning. Molly red världens minsta & gulligaste shettis, Pontiac. Det gick & hon var nöjd.

Efter ridningen, så bar det av mot mormor. Vi åt naturtligtvis god mat där. Jag stickade klart mössa nr:1.
Molly, Carro & Jag har delat säng & jag har inte sovit jättebra..... Puh.

Innan ridningen, så ringde Klas & sa att han var påväg tillbaka till civilisationen. Han hade ont i kroppen, efter att ha gått så långt.
Det kändes lite surt att åka bort, när han kom hem, men nu hade vi ju bestämt att vi skulle åka.

Söndag:
Vaknade med ont i ryggen. Vansinnigt mjuka madrasser = ont..
Myste runt i mormors lägehet. Det är en fin lägenhet de har fått.
Vi åkte tillbaka hemåt vid 13 tiden.

På kvällen kom malin, Simon & Babo  födelsedagsfikade. Det var majs att träffa dem. Allrahelst Simon, eftersom han inte bor i vår närhet längre..

Nu ska vi snart kolla på film & jag ska platta Carros hår.


I morgon är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0