torsdag

Jag ska jobba i kväll.

Jag är trött & känner mig sliten.. Andreas säger att jag ska gå till hans akupunktör. Det kanske ligger något i det...  Vi får se hur mycket pengar som blir kvar efter räkningarna den här månaden.

Caroline skickade sms till mig i går & sa att hon var sjuk. Jag ringde hem till henne och grälade lite. Jag sa att man kan inte bara vara hemma från skolan för att man har hjärtesorg. Naturligtvis så skulle hon stanna hemma om hon var sjuk, men annars så tyckte jag att hon skulle åka.
När jag ringde hem lite senare, så fick jag inget svar.
På kvällen, så sa hon att hon visst kännt sig sjuk på morgonen, men att det till största delen var att hon var ledsen och trött.

Jag pratade med mormor i telefonen i går. Vi pratade länge.
Hon berättade att min kusin & hennes mamma varit och hälsat på. Min kusin bor i Göteborg & hon vill att mormor (farmor) ska komma & hälsa på.
Jag frågade om hon vill att vi åker tillsammans. Herregud, vad glad hon blev.. Vi ska prata mer om det sen.

I eftermiddag så åker jag till Stockholm i jobbet. Vi ska ha en avslutningsmysdag med stros på stan och middag. Jag hoppas att det kommer att bli grymt!

Ha en jättebra dag alla!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Sötnosen!:) Ha en fin Torsdag!

Och jaaa..visst är lejon-vantarna för gulliga;)!

2008-10-23 @ 15:30:36
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Charlotta

Ibland kan man faktiskt vara så ledsen och ha ångest så det nästan inte går att ta sig ur sängen. Och när det är som mest akut är det ok tycker jag. Caroline, det går över och du kommer ut starkare än någonsin! Jag lovar.

Och så har vi då Molly! Ja, jag kan bara säga "Suck så söt"!

2008-10-24 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0