torsdag

God morgon.

Jag lyckades ställa klockan en timme för tidigt. Suck!  maken sa år mig att gå och lägga mig igen, men nu sitter jag här. Jag ska snart hoppa i duschen.

Idag ska jag på föreläsning igen. Dagens föreläsare är PhD. Gary LaVigna.

I min hall står min scrapbook väska  packad. Det gör mig glad!! 
Efter föreläsningen, så åker jag till min kära Charlotta & Scrappar.

I morgon är det dags att åka till Babo & bli av med de grå hårstråna.
Jag funderar på att klippa upp håret. Jag vet inte om jag orkar ha det jämnlångt. Vi får se vad min hår-guru, Babo, säger..

Ha en trevlig dag!

  

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Livet är inte lätt ibland. Du är hjärtligt välkommen ikväll. Ska bli jättekul att scrappa!

Och du... jag tror du skulle bli jättefin med liteu uppklippt. Ditt tjocka fantastiska hår skulle bli fint runt ditt glada ansikte!

2008-10-30 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0