söndag

Den här helgen har verkligen inehållit lite av varje.
 
Fredagen scrapbookade jag, medan Molly var på hemspråk. Charlotta kom och pysslade med mig.
Vi hämtade upp molly & sedan åkte vi en sväng till Kvantum & handlade. Efter shoppingturen, så åkte Taxin vidare till Klas jobb & hämtade honom.
Väl hemma, så åt vi & scrappade lite till.

Lördag.
Charlotta var kvar hos oss, medan jag följde med Molly till ridningen. Hon fick rida på Pontiac (vilken lycka). Hon var jätteduktig. Molly travade själv, utan att jag höll i henne. På slutet av lektionen, så red de ut en sväng. Molly red precis bakom mig, utan att jag höll i. Mitt modershjärta spricker nästan av stolthet!




På kvällen kom Caroline, Omid & Denise hit en stund. De var på väg till stan. Omid skulle åka hem efter att ha spenderat hela dagen i Uppsala med Caroline.
Molly var så blyg för Omid, men efter ca. 10 min, så kom hon på att hon faktiskt gillar honom.






I övrigt så ägnade Molly sig mest åt Denise. Vi andra blev dissade. Men visst är de gulliga, både Molly & Denise, alltså.



Söndagen har vi ägnat åt att städa lite.
Min själs älskade har bytt bromsar på min bil!! Yippie!
Vi ska snart åka & fira Evelina på hennes 25 års dag.  Det ska bli mysigt.
Jag har åter igen haft en skön helg. Det känns som att livet är gott!

Jag ska nog försöka börja på mitt kp-barns utflyttningsalbum i kväll. Jag har tänkt sätta ihop en scrapbook till mitt kp-barn.

Nu är det dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Scrapbooking är urkul! Tack för du introducerade mig Gabi. Molly!!! Du är världens bästa tjej tycker jag! En sådan häst som Pontiac tycker jag du ska önska dig i julklapp eller födeledagspresent. Säg det till mamma och pappa. Vem kan säga nej till ett så bedårande barn som du?

Tack hela familjen för ni kom till Evelinas 25-års kalas. PUSS

2008-10-19 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0