onsdag

Då har jag överlevt den här dagen också.
Jag är helt sjukt trött och skulle egentligen vilja sova typ nu, men jag tror att jag ska se till att jag får spöa Caroline i Alfapet...

Caroline red i går. Jag tycker att hon gjorde en bra lektion, men hon var inte så nöjd.
 Figaro!  Caroline



I går kväll, så satt jag & Caroline och babblade, samtidigt som hon pratade med Omid. Jag tycker att det är synd att han bor så långt bort. Annars hade han kunna hänga med oss på rikt, istället för i telefonen. Men nu är det som det är....

Idag på jobbet, på ett möte jag hade, så var det en kvinna som hade ett så himla snyggt halsband. Hon hade gjort det själv!!! Jag blev superinspirerad. Nu måste jag kolla runt lite vad som behövs och vad det kostar..  Mmmm, vad fina grejer man skulle kunna göra.

Nu har inte riktigt något mer att skriva. Det känns som hjärnan är överhettad.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fina bilder på Pontiac och Caroline!

Hoppas hjärnan svalnat nu...

2008-10-16 @ 04:01:57
Postat av: Omid

jaa de e jättesynd:( ja önskar verkligen att ja borde nära er!

2008-10-16 @ 20:29:30
Postat av: Omid

oj, menar bodde :)

2008-10-16 @ 20:30:31
Postat av: carro

du får helt enkelt flytta in hos oss :d hahah.

<3

2008-10-17 @ 08:31:17
URL: http://busigabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0