ojojoj..

Jag skulle vilja ha lite semester. Min sommarsemester blev ju förstörd av sjukdom, så jag har en himla massa dagar kvar, men inte riktigt tid att ta ut dem. Dessutom så vet jag inte vad jag skulle göra med en massa ledig tid, när familjen ändå jobbar, eller går i skolan.

Alltså...

Något av det jobbigaste i världen är när någon som står en nära inte mår bra. Det känner väl de flesta igen.
När denna någon är ens dotter, så blir jag en tiger!!!

Jag tycker att alla människor borde vara rädda om varandra. Jag kan inte uttrycka mig lika bra, som min kära Charlotta, men kontentan är att man borde värna om varandra.


Jag har jobbat i kväll och ska nu hoppa i säng.

Caroline:
Kom ihåg att jag älskar dig & att jag alltid är stolt över att vara din mamma. Ingen mamma kan önska sig en bättre 16-åring, så det så!


Kommentarer
Postat av: IckeEnStjärna

Du har en otroligt vacker dotter,

hoppas hon mår bättre snart.

2008-10-21 @ 09:08:36
Postat av: Charlotta

Vet exakt hur du känner dig! Tänk att vi bara har detta liv... och så slösar så många människor bort det på att vara taskiga mot varanra. Vem tjänar på det? Ingen vill jag påstå. Inte ens de som utsätter andra för elakheterna.

Caroline! Stå upp för dig själv och känn dig bäst! Skaka av dig elakhter och gå vidare!

Kramar till er alla

2008-10-21 @ 11:45:08
Postat av: Gabi

Icke en stjärna:

Tack för komplimangen om dottern. Jag hoppas också att hon kommer att må bättre. Man måste väl gå igenom vissa grejer i livet för att lära..



Charlotta:

Tack!

Jag ska hälsa till Caroline! Puss & kram

2008-10-21 @ 20:09:37
URL: http://hunters.blogg.se/
Postat av: carro

tack för alla fina kommentarer, och tack till bästa mamma som alltid stöttar mig. i love you! <3

2008-10-21 @ 21:17:34
URL: http://busigabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0