No Vaksalatorg.

I går kväll när Anders & Charlotta var påväg hem, så knorrade både jag & Charlotta om att vi skulle vara så himla trötta i morgon bitti.. Helt plötsligt så bestämde vi oss för att skippa torget!
Men åh, vilket bra beslut!

Nu fick jag ingen sovmorgon, utan jag gick upp med Molly. Hon kollade på Bollibompa & jag röjde undan i köket från kvällen före.
Sn snusade jag på soffan.
Carro höll på att göra sig vacker. Hon skulle äntligen få träffa sin käre Omid. Vi bestämde att vi skulle höras senare.

Molly har ridit idag. Hon fick en riktigt seg ponny.. Puh!
Molly tramsade lite, men var riktigt duktig. Hon styr sin ponny nästan själv (i skritt alltså).

Jag plockade ur de sista sakerna ur Carolines gamla rum & drog en vals med dammsugaren.
Sen var det dags att blanda färg.
Jag tycker att färgen i Mollys gamla rum blev lite åt det aprikosa håller, så jag slog i en skvätt blått i hinken.
Jag känner mig nöjd med färgen. Vi får se efter ett par strykningar hur det blir.
Det har väl inte undgått någon att vi fixar ett prinsessrum i ROSA!

Efter 1:a strykningen, så åkte vi till Charlotta & Anders i Vattholma. Charlotta bor i svärmors hus, nu när de är på semester.
Det var mysigt.
Vi snackade skit & åt god mat.
Molly var så himla trött, så vi kunde inte stanna så länge.

Jag stoppade Molly i säng när vi kom hem & Klas strök väggarna en gång till.

NU har vi kollat på tv men jag är så TRÖTT, så jag tror att jag måte sova!

Carro kommer hem snart! Jag har saknat henne idag!

Fridens alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Inget Vaksala blev det. Men jag är lite sugen nu måste jag säga. Hoppas det blir en gång till innan jag flyttar.

Kommer och ser på Mollys prinsessrum så fort jag kan.

PussoKram

2008-10-16 @ 03:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0