lördagen

Jag fick sovmorgon! Tack, älskling.
Jag vaknade av mig själv vid 9,30 & gick upp.
Började morgonen med att vika tvätt & plocka lite.

Jag, Molly & Caroline åkte till Mollys ridning. Det gick bra för henne. Tack Caroline för hjälpen!!
Före ridningen, så handlade vi till kvällens middag & jag gick på bolaget.

Väl hemkomna, så lagade jag mat, strök några dukar & hoppade tillslut in i duschen.
Vi var ett stort sällskap runt middagsbordet. Gubbarna+brudarna & så jag & Molly. Det var mysigt.
Sen drog brudarna på skumparty.
Gubbarna drog tillslut ut i repan där de har målat & fixat jättefint!

Själv har jag repat upp en nästan färdig mössa!!! Jag är usel & kan egentligen inte alls sticka. Det märks sånna här gånger.  Mutter, mummel...

Nu ska jag nog gå & sova.

Hoppas att ni har haft en bra lördagskväll!



Här är en bild från när vi var hos mormor för ett par veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0