Jag älskar mitt jobb!!!

På eftermiddagen idag, så satt jag & laddade ner bilder i min jobbdator.
Jag tittade lite på de andra bilderna som låg där. Jag såg en serie bilder som var tagna i somras. En av våra vikarier, som är superduktig, var på en aktivitet med en unge. Det är sån värme och glädje i bilderna. Det är svårt att förmedla, när jag inte kan lägga ut bilden här..  Jag blev iallafall så glad & varm i hjärtat av dessa foton.


Jag kom hem i hyfsad tid i dag & min själs älskade hade lagat mat. Det är sån lyx när man kommer hem & maten redan är klar.


Efter Molly hade somnat, så satt jag en stund i soffan tilllsammans med rockgubbarna. Vi kollade lite på Miami ink & pratade tatueringar.

Jag har ägnat en stund åt youtube. Mmmmm...

Robbie Williams live med Angels.. Wow
Guns n Roses, sweet child of mine
Alanis Morrisette, your house

Det enda som inte är riktigt bra är att mina datorhögtalare SUGER!

Nu ska jag kasta mig i soffan & sticka lite.
Ikväll så är det sista programmet av "So you think you can dance".

Jag har varit duktig & pratat Engelska med Molly idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0