God morgon

Jovars.. Det blev en rätt så bra kväll på jobbet.

Jag kom loss lite tidigare än jag brukar, så när jag kom hem så var alla vakna.
Pratade några ord med Klas och gick sen in till Caroline. Hon var lite bekymrad över livet. Vi försökte prata lite, men hon visste nog egentligen inte vad hon tycker/vill/vet osv.. Jag har bra ett råd. Fundera på det lääääääääääänge & väl!! Jag stöttar dig!


När vi pratat klart,så insåg jag att tvätten inte hängt sig själv under dagen, så jag fixade det & drog igeng en ny maskin.
Sen fick jag lägga huvudet på kudden.

Idag så är jag ledig på förmiddagen & jobbar i kväll.
Jag ska försöka hinna in till stan, innan jag börjar jobba, för att köp nya bromsar till min bil & dessutom se om jag hinner förbi garnaffären en sväng.

Ha en bra dag!

Molly & Pontiac

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Söt bild!

2008-10-13 @ 23:58:09
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Kicki



Hejsan Gabi!



Vilken fin blogg du har. Har sparat den i favoriter nu. Tack för pratstunden. Du kan väll vara hygglig o länka till mina bloggar. jag vet inte hur man lägger in länkar på A-B blogg på sidan liksom. kan göra det på metrobloggen. Adr dit: metroblogg.se/12ux Ha de gött o hälsa alla!



Många goa kramizar!

2008-10-14 @ 22:01:18
URL: http://htp://
Postat av: Kicki



Hej igen!



Ville bara säga detta också: Vilka fina bilder. Ni är så fina allihop o vovvarna också. Va Carro e lik dig. Jag har hittat hennes blogg också o Eva´s o Fanny´s. dem e bra allihop.



Mors!



2008-10-14 @ 22:06:28
Postat av: gabi

Hanna: Tack, visst är de.

Kristina: Det var jättemysigt att du hörde av dig! Ja, de brukar säga att jag & Caroline är lika.

2008-10-15 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0