fredag

Nu har Eva & Anders varit & hämtat Volvon. De ska låna den för att hämta grejer i Enköping som vi ska sälja på torget i morgon.
Eva hade Tiffany med sig. Tur att hon är liten så att hon kunde sitta i mitt knä & inte bli uppäten av Doris..

Molly sitter i bader & om ett tag ska jag ta upp henne & så ska vi åka till stan.
Molly ska på hemspråk & jag ska köpa färg till hennes rum & passa på att storhandla. Det ekar verkligen i våra skåp.

I kväll så kommer Eva & Anders hit & käkar med oss. Jag tror att jag tänker göra Lax och pressad potatis.
Undrar om Carro kommer att ha folk med sig hem?
Jag får inte tag på henne nu, för att hon är i skolan. Äh, jag köper lite extra, om några av hennes gulliga kompisar kommer med hem.
I morgon ska hon äntligen få träffa sin kälek igen. Det var väldigt länge sedan nu & hon saaaaaaaaaaknar honom verkligen.
 

I morgon ska jag gå upp svintidigt, för att åka till Vaksalatorg & föröka kränga lite mer barnkläder. Hoppas att vi får fint väder.




Nu har jag kommit på nackdelen med att blogg såhär.
Det är att jag har ingen aning om hur många, eller vilka som läser bloggen. Tänk om jag bara skriver för Carro, liksom. Det är väl inte fy ska iof, men henne lever jag ju så tätt inpå ändå.
Kan ni inte vara snälla att göra en shout out, vilka ni är!

Vad ska ni (om det är fler än Carro som läser) göra i helgen?


En sista sak: Jag saknar Knut!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej hej!! Hittade nyss din blogg från Carolines! Skriv in bloggadressen på medelanderutan på din msn så att folk hittar hit, jag visste inte ens att du hade en blogg. Tänker ni komma när jag fyller år???

2008-10-03 @ 21:44:56
Postat av: carro

du är bra söt du mamma :)

2008-10-04 @ 13:47:38
Postat av: Charlotta

Jodå, nu har även jag hittat hit. Blev förvånad att din blogg är rosa!

Fortsätter att följa dig här. Kul med bloggar tycker jag.

Ha det bra!

Kramar till er alla... en x-tra till Molly!

2008-10-16 @ 03:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0