Fredag.

När Molly skulle åka till hemspråkslektionen, så passade hon på att köra Trick or treat på Statoil.
Det gick ju jättebra. Hon fick godis & blev fotad.
Jag köpte treats till de andra barnen på hemspråket.

Jag lämnade av Molly & åkte i full fart till Babo, för klippning.
Det blev super uppklippt & GUD, så skönt. Babo är min hjältinna!!!


Caroline fick sitt tröstpris av Mia & blev jätteglad. Step up 2 & halsduk & en parfym.






Igår var jag iväg & scrappade med min svägerska. Det var supermysigt.

 Ett litet exempel av vad vi gjorde igår.
Tack Charlotta för en underbar kväll!!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Så glad jag blir att dottern uppskattade tröstpriset, kuligt, fin är hon iaf i halsduken:) Ha en go fredag båda två.

2008-10-31 @ 19:21:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0