fredag

Jag hade en jättebra kväll igår. Myste, käkade god mat  & gullade med prinessan från jobbet.

Idag är det fredag & jag är egentligen ledig, men kommer att åka in & jobba lite iallfall. Jag ska på specialuppdrag i dag.

Det känns bättre med Caroline. Hon träffade världens bästa storasyster igår & pratade. Och gissa om de två kan prata. Det känns jättebra, för att jag har all respekt för Malin!!
Hon verkar piggare & jag hoppas att hon lärt sig något på detta. Se tecken tidigare. Vad svårt det är när man måste tänka på både kärlek och förnuft....
anyway. Jag är glad att hon ser pigg ut!
 Det här är mitt favvo kort av Carro.



Jag har lekt lite på tradera... Det var länge sedan, men jag hittade två saker som jag verkligen ville ha. Dessa två grejer är en present till någon jag gillar! hihihihi...
Jag har försökt att kolla efter lite Mollykläder på Tradera också, men har inte hittat något bra hittills. Ska nog göra ett nytt försök snart.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Trevligt!:) Ha en fin Lördag nu:-)!

2008-10-25 @ 08:31:15
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Charlotta

Finns många fördelar med syskon. Speciellt när man blir lite äldre och kan hjälpa och stötta varandra. Ha en bra helg hela familjen!

Och jag ser fram emot att Scrapbooka med dig Gabi!

Muchos beso!

2008-10-25 @ 18:01:29
Postat av: mia dh

Du vann inte Dateparfymerna men maila din adress i alla fall så kommer dottern att få en liten minitröstpresent:)

Ha en go fortsatt helg.

2008-10-25 @ 22:08:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Gabi

Hanna: Hoppas att ni också får en trevlig helg!



Charlotta: Scrapbooken som jag började på den där fredagen, har Willy satt tänderna i.. Morr... Jag tycker att det ska bli super mysigt att komma till sig & scrappa.



Mia: Du är bra gullig, du.. Dottern blev jätteglad när hon såg kommentaren. Hoppas att er helg blir bra!

2008-10-26 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0