Torsdag.

Jag sitter hemma med Molly som hade hög feber igår. Nu är hon fräsch & tycker att det är tråkigt att vara hemma. Hon vill åka till dagmamman & leka med sin kompisar.

Jag har ett dilemma.
Vi håller på att göra ordning vårt sovrum.
Det är ett stort rum (hela husets bredd).
Det har varit panel i hela rummet, så att det såg ut somen fjällstuga. Nu är panelen riven. Rummet är gipsat, spacklat & grundat.
Från början hade jag tänkt att måla vitt & betsa bjälkarna i taket mörka, MEN!
Jag tror att det blir för vitt. Jag ska nämligen slamma vår öppnaspis vit också...

WHAT TO DO???

Det är världens svåraste rum att möblera, pga öppen spis & pelare.. Jag vet inte vad jag ska ha för färg på väggarna. Jag är inte rädd för färg, men vill inte ha någon knallig färg på väggarna i mitt sovrum.

Jag får nog gå upp & knäppa lite kort, så kanske ni kan hjälpa mig med förslag..

Jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0