Stickmani

Jag bara stickar & stickar just nu.
Det är så himla skönt att i höstmörkret, med bara tända ljus, sitta i sin soffa med något på burken & sticka sina mössor.
Jag fick slut på garn, så jag var tvungen att be Caroline köpa mer..

I går var det lite svårt att sova. Jag har ju aldrig problem med det, men det tog en stund. Tankarna snurrade kring köksrenovering.
Ska vi flytta på köket till andra sidan rummet, eller ska den få stå kvar där den är..  Jag antar att vi lackar luckorna vita, men vad ska vi ha för färg på resten??
Jag får nog helt enkelt surfa runt på kökssidor. Någon som har något bra tips?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej. Äntligen ska du få nytt kök! Tapeterna har du aldrig tyckt om därinne. Ska bli väldans spännande att få se slutprodukten. Jag tycker ju att det är roligt att göra något annorlunda. Men en klar favoritfärg tycker jag är grått som grund. Sedan kan man i stort sett ha vad som helst till det gråa. Grått är mkt bättre än vitt som grundfärg tycker jag. Lycka till! Ni brukar ha bra smak så det blir antagligen mkt snyggt.

Kram på er hela familjen!

2008-11-11 @ 17:13:33
Postat av: Gabi

Charlotta:

Kan du fatta vad skönt det ska bli! Grått var en bra ide.. När det drar ihop sig, så kommer jag nog att tjata hjäl alla i min omgivning om köket..

2008-11-11 @ 18:40:58
URL: http://hunters.blogg.se/
Postat av: mia dh

Det är kul att sticka, ska ta upp mitt stickprojekt lite framöver. Ha det gott.

2008-11-11 @ 22:59:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Charlotta

skrev fel hemsideadress till dig på min blogg. Det ska vara: www.teamemma.50webs.com

2008-11-12 @ 12:50:04
Postat av: Kristina

Hejsan Gabi!



Det blir säkert bra med köket o väldigt snyggt. Jag kan inte sticka. Må så gott o hälsa alla!



Många kramizar!

2008-11-13 @ 01:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0