söndag kväll.

Ligger i sängen med makens laptop.

Vi har precis kollat på Evan Almighty. Den var ok.

Jag vet inte vad det är med mig. Jag är bara JÄTTE trött precis hela tiden.

Jag har iallafall haft en bra helg. Igår var vi & köpte isolering till vårt sovrum. Jag vet inte riktigt när maken har tänkt att fixa det. Jag hoppas att det går snabbt! Jag tycker synd om Caroline som måste sova i datarummet.

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden & sova lite. I morgon är det jobbdags igen!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Trodde Caroline skulle få datarummet som sitt eget rum. Vart ska hon ta vägen? Eller ska ni switcha om?

Kram

2008-11-03 @ 11:25:54
Postat av: Charlotta

Angående Hampus. Det skulle möjligtvis inte gå att göra om i ett uthus åt honom? Fast det är klart han är så sällskapssjuk så han vill väl helst vara i samma hus som ni. Men jag är orolig för honom och vill att ni tar hand om honom åt mig. Och tar med honom till Arjeplog och hälsar på mig.

Tack för du ringde igår. Blev glad. Puss puss

2008-11-04 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0