Fredag.

Den här veckan var jag hemma mån, tis & ons från jobbet & var sjuk.

Igår jobbade jag & hade en bra kväll på jobbet. Det kändes lugnt, men det var nog inte fören jag åkte från jobbet, som jag egentligen fattade hur hårt jag faktiskt jobbat.
Jag hade dessutom en blomma som väntade på mig när jag kom till jobbet, med tillhörande brev.
Jag blev naturligtvis rörd!
Det enda jag kan säga är TACK för ett supergott samarbete & det är faktiskt ni som har gjort jobbet!


Ikväll ska vi gå ut med jobbet. Vi ska tacka av tre kollegor.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag har iallafall ett par helt nya svarta byxor som jag ska ha, men sedan.. Dessutom så regnar det och mitt hår & regn, eller för mycket fukt är inte någon bra kombination. Nu när jag har klippt mig, så blir det väl dessutom lockigt & frissigt.. Mutter...
Jag får iallfall kliva ur mammaskorna ett tag & busa lite med mina jobbarkompisar. Det ska bli kul.

Vi får se vad resten av helgen bär med sig.. Vi har inga riktiga planer.
Eventuellt, så ska vi måla vårt sovrum. Det vore skönt att få det klart nu. Just nu är det inte så snyggt. Gipsat & spacklat, men inget mer..
Jag ska köpa ett överdrag till Carolines vita soffa.

Vad gör ni i helgen??

Ha det gott.

  Jag, Molly & Caroline på Akvariet i Newport, Oregon.

Kommentarer
Postat av: Glada Charlotta

Visst är det härligt att känna att man är uppskattad och omtyckt? Och det tror jag du är lite överallt för du är en så generös människa. Är glad att du finns Gabi. Och du... var glad att du har så tjockt härligt hår. Ska vi byta? Nej... trodde väl det.

Ha en kul kväll!

Har precis fått reda på att jag har ett hus att flytta in i när jag kommer till Arjeplog!!! Tror du jag är världens lyckligaste?

Imorgon kväll ska jag ut och festa med mina avvo-jobbarkompisar. Urkul!

Ibland leker livet... som tur är!

Puss älskling

2008-11-14 @ 22:07:53
Postat av: HannahSthlm

Hoppas ni har en fin start på nya veckan:-)!

2008-11-17 @ 20:55:56
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Kristina

Hejsan Gabi!



Hoppas allt är bra med dig.



Hälsa alla så gott!



Många kramizar!

2008-11-19 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0