Vågar börja tänka på att bli frisk..

Äntligen så känns det som att det har vänt, på rikt..

Jag har varit sjuk nästan hela november & nu är det faktiskt inte roligt längre. Men idag har varit första dagen på två veckor som jag känner att livsandarna har återvänt. Det är skööööööööönt.

Jag var tvungen att ta lilla bilen & köra till Gränby centrum & handla lite. Det ekade här i kylen & i frysen.
Maken har jobbat sent & jag har legat nerbäddad = inget handlat.
Men nu är det påfyllt!

Nu är det faktiskt bara en vecka kvar tills den stora dagen. Jag börjar bli nervös, men intalar mig att det komemr att bli bra.


Lägger in lite bilder från när vi var i Arjeplog & körde flyttlass år Charlotta.

       




Hoppas att ni alla har det bra. 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Familjen har åkt hem idag. Nu är jag deppig. Mitt konstiga förhållande med Mr "vågar-inte-visa-känslor" gör mig ständigt ledsen. Tur jag ska jobba hela helgen. Längtar till ni kommer upp. Men vi ses förstås i Uppsala innan dess. Puss o Kram

2009-02-20 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0