Torsdag 4/12

Jag har inte kunnat blogga på ett tag.
Det har varit för mycket saker som har rört sig i mitt huvud. Det blev liksom för svårt att skriva alls, när jag ändå inte kunde säga något snällt..

Anyway...

Jag är hemma & är sjukskriven (igen). Jag börjar bli less på det här. Men eftersom nedräkningen till den 18/12 har börjat, så bara måste jag bli frisk.
Jag jobbade igår, men gick hem efter halva dagen. Nu får det vara nog!


Ikväll så ska jag kolla när Carros lag får pisk i sin match..
De börjar 22,20 & jag tycker att det är helt galet sent. Om hon sen ska ta sig hem från G-sunda efter det, då vet jag inte ens om det går några tåg.

I morgon så ska Molly på hemspråk & jag ska köpa lite julklappar till Carro.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Kul att du är med och tävlar! Hoppas du får en bra måndagkväll nu då..snart:)!

2008-12-08 @ 16:47:52
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0