tisdag

Maken tog med sig katten & släppte av honom hos veterinären i morse. Det känns skönt. Katten ska rakas. Han har fått så mycket tovor.

Jag ska dit med hundarna kl. 15,30. Då är kissen naken & förhoppningsvis ren i öronen & hundarna har också blivit av med skabb i öronen. Håll tummarna.



Annars så ska jag ägna dagen åt att försöka lista ut vad jag behöver ha med mig på mitt "äventyr".
Jag börjar känna mig lite spänd, men det går nog bra.

Igår var vi ute & åt. Jag var så himlans sugen på Kina, så maken, jag, Carro & Molly käkade på Dragon Palace.  Det var mums!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej!

Längtar efter er! Blev jätteglad när Molly ringde! Puss och kram till er alla.

2008-12-16 @ 11:57:20
Postat av: minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och nyår.



Minaya

2009-01-04 @ 02:45:08
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0