God Natt

Jag känner mig inte faaaaaaan, längre!


Nu har ytterligare en dag gått & det är dags att gå & sova.

Maken har varit på kryssning. Det är inte riktigt vår grej, men han var på Proggkryssning. Det hade varit trevligt.
Han hade presenter med sig hem till familjen.
Jag fick äntligen min älskade parfym!!!!
Caroline (läs läppglansdrottningen) fick ett juicy tube.
Molly fick godis!

Alla var nöjda, men Carro blev liiite avundsjuk på parfymen...


Molly har ridit sin sista gång för terminen. Nu blir det inget fören isen har smält igen.


Jag hade helt förträngt att jag skall jobba i morgon, men Klas påminnde mig..  Tur!



Nu så. Dags att hoppa i säng!

sov gott alla därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0